WeryfikacjaDla Pożyczkobiorców
Co oznacza czerwona flaga?
System automatycznie flaguje () konta po wykryciu:
- konfliktu danych z istniejącym lub usuniętym użytkownikiem (być może posiadasz już inne konto w serwisie lub chcesz dodać rachunek bankowy lub numer telefonu przypisany już do innego członka rodziny),
- próby wykonania niedozwolonej operacji (np. chcesz złożyć ofertę we wniosku innego członka rodziny).
Skontaktuj się z administracją serwisu w celu wyjaśnienia sytuacji.
- konfliktu danych z istniejącym lub usuniętym użytkownikiem (być może posiadasz już inne konto w serwisie lub chcesz dodać rachunek bankowy lub numer telefonu przypisany już do innego członka rodziny),
- próby wykonania niedozwolonej operacji (np. chcesz złożyć ofertę we wniosku innego członka rodziny).
Skontaktuj się z administracją serwisu w celu wyjaśnienia sytuacji.
Powrót do kategorii Weryfikacja | Dodatkowe pytanie? Napisz do nas.