PrzelewyDla Pożyczkodawców
Dlaczego system oznaczył spłatę, skoro na moim koncie nie ma jeszcze środków?
Po zleceniu spłaty przez Pożyczkobiorcę przez usługę inicjowania płatności (UIP), nasz system sprawdza status przelewu bezpośrednio w banku nadawcy.
Na podstawie otrzymanego statusu jesteśmy w stanie rozróżnić dwa stany:
– przelew zlecony, który może jeszcze zostać anulowany (dotyczy niektórych banków, przy przelewach zlecanych w dni wolne od pracy),
– przelew zlecony bez możliwości cofnięcia.
System automatycznie oznacza spłatę w momencie otrzymania z banku statusu gwarantującego, że środki dotrą na Twój rachunek.
Przykład: system oznacza spłatę o godzinie 21:00, przelew zostanie wysłany z banku Pożyczkobiorcy pierwszą sesją wychodzącą o godzinie 11:00 i dotrze do Ciebie pierwszą sesją przychodzącą o godzinie 12:15.
Na podstawie otrzymanego statusu jesteśmy w stanie rozróżnić dwa stany:
– przelew zlecony, który może jeszcze zostać anulowany (dotyczy niektórych banków, przy przelewach zlecanych w dni wolne od pracy),
– przelew zlecony bez możliwości cofnięcia.
System automatycznie oznacza spłatę w momencie otrzymania z banku statusu gwarantującego, że środki dotrą na Twój rachunek.
Przykład: system oznacza spłatę o godzinie 21:00, przelew zostanie wysłany z banku Pożyczkobiorcy pierwszą sesją wychodzącą o godzinie 11:00 i dotrze do Ciebie pierwszą sesją przychodzącą o godzinie 12:15.
Powrót do kategorii Przelewy | Dodatkowe pytanie? Napisz do nas.